Arhivă | 01/05/2012

” Sunt cuvinte care dor „

Sunt cuvinte care dor,
Dar sa te mai mint nu mi-e usor.
Nu vreau sa crezi ca nu te-am iubit defel,
Dar acum inima mea bate numai pentru el.
Nu ma uri,incearca sa intelegi,
Ca in dragoste nu esti tu cel care alegi.
A fost frumos tot ce ne-a unit candva,
Stiu ca suna crud,dar acum iubesc p-alcineva.
Ai fi preferat in continuare sa te mint?
Eu nu mai pot nega iubirea ce o simt…
Ai fi vrut langa tine o viata sa raman,
Dar acum inima mea si-a gasit un alt stapan.
Stiu ca nu meriti ceea ce iti fac,
Dar nu mai pot ascunde,nu mai pot sa tac.
Nu ma mai pot preface,spunandu-ti ca te iubesc,
Cand in viata mea pe altcineva doresc.
Imi dau seama ca te doare ca s-a terminat,
Dar eu nu imi voi pierde sansa de a iubi cu adevarat.
N-am sa ma condamn,sa-ti spun vorbe mincinoase,
Doar pentru a-ti face tie zile mai frumoase.

Te-am iubit de cand eram copil,

Te-am iubit de cand eram copil,
Te-am iubit nevinovat si in tacere,
De atatea ori am visat clipa asta,inutil,
Sperand ca intr-o zi iubire tu imi vei cere.

Ma doare ca nu sunt eu stapana inimii tale,
Iubesc,dar nu sunt iubita.
Insa nu regret ca mi-ai iesit in cale,
Si ca am parte de o iubire neinpartasita.

De multe ori am vrut sa-ti spun ca te iubesc,
Dar n-am putut fiindca mi-a fost teama.
De sentimentele mele vroiam sa iti vorbesc,
Dar mi-era frica ca n-o sa ma iei in seama.

La poarta imimii mele,
As vrea iubirea ta sa bata.
Ti-as darui luna cu cerul plin de stele,
Sa-mi spui „Te iubesc” macar o singura data

Spune-mi de ce ?

Daca nu mai cred ale tale cuvinte
De ce aleg sa-mi aduc de ele aminte?

Daca de ochii tai negri nu mi-e dor
De ce rasfoiesc albume,cautand blandetea lor?

Daca am jurat ca nu-ti voi mai da o sansa
De ce mai astept sa te intorci acasa?

Daca viata am luat-o de la inceput
De ce continui sa ma gandesc la trecut?

Daca nu-mi lipseste nicio clipa petrecuta impreuna
De ce privesc cu atata regret in urma?

Daca m-am saturat de atata plans si durere
De ce tanjesc dupa a ta mangaiere?

Spune-mi de ce ?

La ce ne-au folosit atatea clipe de iubire?

La ce ne-a folosit sa ramanem impreuna?
De ce ne-am iubit atatia ani,
Daca acum te plimbi cu ea de mana,
Si vrei uitarii sa ma dai?

Daca stiam de la inceput
Ca iubirea noastra va deveni risipa,
In vorba ta n-as fi crezut,
Si nu te-as fi iubit nici macar o clipa.

La ce ne-au folosit atatea clipe de iubire,
Daca acum ma consideri o straina?
Tot ce ne-a unit devine azi o amintire,
Si de durere inima-mi suspina.

Fara tine eu n-am sa pot trai,
Nu-mi vine sa cred ca ai pe altcineva.
Si din pacate,inimii tale nu-i pot porunci,
Sa bata iar pentru iubirea mea.

Ce trista era viata mea..

Ce trista era viata mea,
Inainte ca tu s-apari in ea.

Nimic in jurul meu nu avea sens,
Zilele-mi erau sterse si fara de-nteles.

Trecutul mi-a fost un calvar,
Am suferit ani la randul si nimeni n-a stiut macar.

Dar numai tu cu iubirea ta binecuvantata,
M-ai facut sa uit de toata durerea indurata.

Inainte ma trezeam singura si fara de sperante,
Acum in fiecare dimineata ma trezesc cu tine in brate.

Nu exista fericire mai dulce si mai suprema,
Ca atunci cand te privesc cum dormi pe perna…

In fiecare noapte iti veghez somnul,
Si printre lacrimi ma rog la Domnul.

N-as vrea de langa mine sa pleci,
Sa fi al meu si eu a ta pe veci.