Deschid ochii

Deschid ochii. Cu mâna îmi caut telefonul sub pernă. Este ora 12 noaptea. Adormisem cu tine în brațe, iar acum erai în stânga mea, cu spatele la mine. Credeam că dormi, dar te aud suspinând. Te strig, îți întorci capul și-n lumina puțină a nopții văd că ai lacrimi în ochi.
– Ce ai pe suflet ? te întreb îngrijorat.
– Multe și nimic. Ia-mă în brațe și hai să dormim.
– Nu pot să dorm când știu că femeia pe care o iubesc plânge lângă mine și nu cred că o face din prea multă fericire. Vreau să știu ce ai pe suflet și de ce nu poți dormi. Și vreau să o știu acum, nu dimineață, nu în altă zi, căci vreau să-ți bandajez rănile posibile, ori să-ți alung gândurile dăruitoare de nesomn.
– Știi ce mă apasă ? Gândul că o altă femeie mi te va putea lua și că o vei ține în brațe pe ea și nu pe mine în timp ce ea doarmă liniștită.
– De unde ți-a venit asta ?
– De nicăieri. Poate că această noapte nu este cea mai bună noapte. Se mai întâmplă ca omul să aibă temeri. Și poate că ea va fi mai frumoasă ca mine, poate te va înțelege mai mult, poate îți va oferi mai mult.
– Înțeleg. Dă-mi voie să-ți spun că nu vreau nimic mai mult decât persoana ta. Vreau să-ți țin sufletul la piept, să-ți iubesc trupul, să-ți simt degetele plimbându-se pe spatele meu, să-ți simt buzele pierzându-se printre ale mele. Există femei frumoase sau mai frumoase care poate mi-ar oferi mai mult, dar ce-mi pasă mie ? Tu îmi ești mai mult decât suficientă, tu-mi oferi clipe magistrale, tu ești cea mai frumoasă femeie pe care o doresc lângă mine. Nu poate să mă fure cineva, decât dacă m-ar lua împotriva voinței și sentimentelor mele. Liniștește-te, nu plec nicăieri. Nu sunt vreun Don Juan în căutare de noi aventuri amoroase de-o noapte și nici vreun amorezat de femei în general. Sunt îndrăgostit de tine și mă îndrăgostesc în fiecare zi … tot de tine femeie frumoasă și suflet blând. Lasă-mă să-ți șterg lacrimile, să te sărut, să te țin în brațe și să-ți arăt cât de mult te pot iubi.
Nu vreau să fiu bărbatul în căutare, vreau să fiu bărbatul care a găsit ceea ce căuta și care știe să aprecieze ceea ce are. Îți promit, iubito!

Lasă un răspuns

