Iartă-mă, te rog din suflet!

lacrimi-poza-25-76664x500E complicat, nu pot să încep, nu ştiu cum, nu ştiu de unde…o mie de gânduri îmi bântuie mintea, toate vor să se facă auzite,îţi cer iertare, ştiu că am greşit…simt că trebuie să fac asta, poate că am devenit dependenta de tine, îmi lipseşti chiar dacă a trecut puţin timp de cand am vorbit, mi-e dor de tine, am nevoie de tine să mă ţii cu picioarele pe pământ, să îmi spui că totul va fi bine şi că eşti lângă mine…din milioane de oameni eşti singurul care a reuşit să mă liniştească. Însemni enorm de mult pentru mine ,uneori mă gândesc dacă e bine sau nu…nici eu nu ştiu ce să imi răspund, ajuta-mă tu…
Îmi face rău dar in acelaşi timp mi-e bine lângă tine…ştiu, sunt o ciudată!
Iartă-mă că poate uneori te-am sufocat cu atenţie, dar am făcut-o pentru că eşti important pentru mine, pentru că eşti special aşa cum am spus-o in nenumărate rânduri (ştiu că nu ţi-a plăcut când îţi spuneam asa). Mi-e greu să nu ştiu de tine o zi întreagă!
Îmi cer iertare, m-am comportat copilăreşte şi te-am dezamăgit dar am nevoie de tine ca de aer, te rog frumos încearcă să mă ierţi şi să treci peste. Tu ai dat un sens vieţii mele de când te-am cunoscut, acum ce rost ar mai avea viaţa fără tine??? Ajută-mă să nu mai repet greşelile făcute faţă de tine, arată-mi alea pe care să păşesc fără să îmi rãnesc sufletul care acum plânge de dorul tău.

Lasă un răspuns

